Uczestniczysz w przygotowywaniu spotkań biznesowych na terenie firmy? A może na Twoją głowę spadło przygotowanie bankietu lub ważnej konferencji, która już niedługo się odbędzie w siedzibie przedsiębiorstwa, w którym pracujesz? Planując takie wydarzenia i eventy warto zwrócić uwagę na szczegóły, które łatwo mogą umknąć podczas załatwiania szeregu bardzo istotnych spraw https://e-szop24.pl/podkategoria,153,DLA-FIRM-Nabial.html. W gąszczu tych przygotowań nie zapomnij o napojach dla gości. Kawa do firmy powinna być aromatyczna i naprawdę ekskluzywna.
Kawa do firmy: na jakie smaki i aromaty postawić?
Twój szef obdarzył Cię obowiązkiem zaopatrzenia przedsiębiorstwa w kawę na ważny event? Nie martw się – mamy dla Ciebie garść porad, dzięki którym wyjdziesz z tej sytuacji obronną ręką. Jaka powinna być idealna kawa do firmy? Przede wszystkim stawiająca na nogi! To nie jest żart… Jeżeli szkolenie, konferencja czy prezentacja, która ma się odbyć w firmie nie będzie należała do najciekawszych, uczestników tego eventu może uratować łyk mocnego, ale przy tym bardzo aromatycznego napoju w postaci kawy. Jeżeli pracujesz w biurze i masz siedzący tryb życia, z pewnością nie raz musiałeś/-aś sięgnąć do półki, aby zasięgnąć nieco energii z tego „cudownego” źródła. Kawa do firmy powinna być dość mocna, ale jaka jeszcze? Zdecydowanie aromatyczna! Piękny zapach kawy nie tylko pobudza, ale również tworzy dobrą atmosferę. Wiele osób uwielbia ten zapach. Co ciekawe, aromatyczny zapach kawy doceniają także ci, którzy nie jej nie piją. Kawa do firmy nie powinna być też zbyt tania. To, że tańsze produkty spożywcze smakują gorzej nie jest regułą, ale jeżeli goście zauważą, że szef mocno oszczędza na barku spożywczym podczas konferencji czy spotkania biznesowego, reputacja przedsiębiorstwa może nieco ucierpieć. Nie chodzi oczywiście o to, aby wydać majątek na jeden napój, ale niech będzie to produkt jakościowy. Jeżeli chodzi o smaki, warto zdecydować się na klasykę, choć dobrym pomysłem byłby zakup także i bardziej wyszukanych rodzajów kaw – taka opcja może przypaść do gust prawdziwym miłośnikom. Warto jednak pamiętać, aby przy ograniczonym budżecie nie decydować się na zakup smakowych kaw – zwłaszcza tych mało popularnych. Może się okazać przecież, że kawa waniliowa albo napój kawowy z nutą pomarańczy nie smakuje nikomu z gości.
A zaserwować co do kawy?
Warto oprócz kawy zakupić jakieś słodycze. Mogą być to np. ciasteczka z logo firmy czy tradycyjne cukierki krówki również z logo. Ciasteczka na konferencjach, bankietach czy szkoleniach firmowych są raczej standardem, dlatego warto się jednak nieco wyróżnić. W tym celu można zamówić specjalne wypieki odrobione w taki sposób, który będzie kojarzył się z logo czy będzie miał lukier w kolorze związanym z firmą. Idealnym pomysłem może być także zakup ciastek w kształcie, jaki nawiązuje w jakiś sposób do firmy. W przypadku np. przedsiębiorstwa skupionego na ogrodnictwie lub projektowaniu ogrodów, warto postawić na ciasteczka w kształcie kwiatów. W przypadku firm z branży rolniczej świetnie sprawdzi się wzór koniczynki. Obecnie piekarnie i cukiernie dostarczają na rynek naprawdę wiele ciekawych produktów i wypieków słodkich, którymi warto się zainteresować. W przypadku znanej i sprawdzonej cukierni, warto przedstawić swój projekt i skonsultować z pracownikami możliwość wykonania czegoś specjalnego na zamówienie. Takie ciasteczka mogą zaskoczyć gości i sprawić, że firma będzie pozytywnie zapamiętana dzięki takiemu słodkiemu akcentowi w postacie ciekawych wypieków serwowanych do dobrej kawy. Tego typu słodkości mogą stanowić również drobne upominki dla ważnych gości konferencji. Jeżeli zdecydujesz się na takie rozwiązanie, koniecznie zadbaj o ciekawe i estetyczne opakowanie ciasteczek. Nie trzeba tutaj stosować ozdobnych pudełek i innych tego typu akcesoriów – sprawdzi się nawet wstążeczka oraz kawałek przezroczystej folii. Dzięki temu goście od razu zauważą, jaki prezent dostali.
Kawa i ciastka – dlaczego są ważne?
Dobra kawa do firmy to początek sukcesu, ponieważ oprócz dobrego przygotowania do szkolenia, prezentacji czy spotkania biznesowego, ważne jest także przygotowanie wizualne. Nie chodzi tutaj jedynie o takie szczegóły jak wygląd sali konferencyjnej czy wizerunek samych pracowników. Drobne posiłki, sposób ich podania oraz to jak się prezentują także są ważne. Nawet najlepsza i najdroższa kawa do firmy postawiona w obdartej torebce ze śladami użytkowania na brudnej tacy nie wypadnie dobrze https://e-szop24.pl/podkategoria,158,DLA-FIRM-Chemia.html. Sposób podania oraz wygląd wizualny barku konferencyjnego ma duże znaczenie wizerunkowe. Koszty związane z odpowiednim jego przygotowaniem nie są zbyt duże, dlatego warto postawić na pełny profesjonalizm w tym zakresie. Szkoda byłoby gdyby przez kilka plam na stole albo pokruszone ciasteczka firma została zapamiętana przez gości w negatywny sposób mimo ogromnego wysiłku, jaki jej ekipa włożyła w przygotowanie merytoryczne. Aby tego uniknąć i wykorzystać szansę na zdobycie sympatii oraz budowę pozytywnego wizerunku firmy, warto zadbać o szczegóły oraz wizualny wygląd słodyczy czy innych produktów postawionych przy barku konferencyjnym oraz serwowanym gościom w czasie obrad.